miercuri, 19 decembrie 2007

Sarbatori fericite


17 comentarii:

Anonim spunea...

ma voi RUGA pentru tine:),provin dintr`o familie de crestini si vreau sa`ti zic sa te uiti la Dumnezeu mai mult decat la orice:)El ii singurl care face minuni

Anonim spunea...

Mihai,

zbor usor si iti doresc sa ne dai numai vesti bune cand te intorci.
Ma rog pentru tine!

Roxana Ene (Trandafir :))

Anonim spunea...

Noi am facut atat de putin, Mihai...Greul iti apartine, dar sunt convinsa ca vei avea puterea sa treci peste tot. Sper ca, intr-o zi, imi vei trimite o poza in care joci iar baschet!
Oricum, astept vesti de la tine chiar si din strainatate.Scrie-mi pe mail sau pe blog,ca sa stie si prietenii cum iti merge. Bafta multa si sa te ajute Dumnezeu!

Anonim spunea...

SARBATORI FERICITE IN SPECIAL TIE DAR SI A FAMILIEI CARE TE INCONJOARA CU ATATA DRAGOSTE SA NU TE SIMTI ABANDONAT NICI O CLIPA SI LUPTA CU FIECARE ZI MAI MULT SI IUBESTE UN AN NOU FERICIT CRISTINA milano

Anonim spunea...

Iti doresc cu ocazia sarbatoriilor de craciun sa`ti dea d`zeu multa sanatate,sa fi mereu optimist sa ai incredere in tine si niciodata sa nu uiti ca speranta moare ultima si pe lumea asta n`ai ramas singur...sunt oameni care iti sunt alturi si te vor sprijini...mult succes in tot ce faci ! Si sa ai grija de tine :*
Sarbatori fericite ! :)

Anonim spunea...

have a safe flight to barca!!iti doresc sa petreci un Craciun fericit si cat de cat romanesc:)multa putere de munca, forta si 2008 sa vina cu sanatate,bucurii si surprize din cele mai frumoase!!!

cu sinceritate,
irina (190)

Co spunea...

Ce m-a uimit la tine (si la alti cativa oameni ale caror povesti le-am auzit in treacat) este ca zambesti, razi, glumesti, ca nu te plangi asa cum fac eu desi am tot ce mi-as putea dori. Esti o lectie de viata pt. multi dintre noi, succes si "Sarbatori fericite!"

Anonim spunea...

Stateam si pierdeam timpul pe net cun gandul ca problemele mele sunt cele mai importante si ca masina mea va sta in service pentru reparatie cateva zile... cautam versuri cand am vazut pozele de pe acel site si mi-au atras atentia manusile pe care le purtai... mi-au atras atentia pana la lacrinimi... Stiu ce inseamna si eu mergeam pe motor.. Vreau sa stii ca ai gandul meu bun si sper dupa sarbatori sa te ajut cu tot ce voi putea. Dumnezeu sa te aibe in paza. Toma

Anonim spunea...

Cracin fericit si sa stii ca ne rugam pentru tine. Sunt sigur ca vei reusi sa iti revii si sa fii din nou asa cum te stiam. Esti un luptator si trebuie sa invingi si de data asta. Si pentru tine si pentru Cristina, sa fiti tari si sa ne vedem cu bine la intoarcere! Iar pentru ea, de ziua numelui, o sa inchin un pahar de vin!

Anonim spunea...

La multi Ani, multa sanatate si sa te intorci numai cu vesti bune.
Alex Candea (Punct)

Anonim spunea...

Mishule, sa ai forta sa lupti si umorul ca sa poti trece peste toate cele.

La multi ani tie si familiei.
Vali.

Anonim spunea...

Mishule, sa ai forta sa lupti si sa-ti pastrezi umorul intact ca sa poti trece peste toate cele.
La multi ani tie si familiei.
Vali.

Anonim spunea...

Sa raspunzi si la mail.
Multa sanatate

Anonim spunea...

mihai...azi ti am aflat povestea ...poate cam tarziu....si tot ce mai pot face este sa iti doresc sa sai parte de lucruri bune si vei vedea k o data si oada totul se va lumine ....asteptam vesti de la u !!!!

Brigita spunea...

Ciao, sunt o fosta colega alu mama ta si tatal tau... ma numesc Brigita si Sunt in Italia. Te cunosc de cand erai mic si iti doresc din tot sufletul sa te faci bine, sa mergi si sa fi ca inainte!! Asi vrea sa vorbesc cu mama si cu tata daca sa poate si nu ii deranjez. Iti doresc numai sanatate si curaj sa poti fi ca inainte!!
E-mail nostru este: gioffanni@hotmail.com
Ciao...
Brigita

Brigita spunea...

Ciao, sunt o fosta colega alu mama ta si tatal tau... ma numesc Brigita si Sunt in Italia. Te cunosc de cand erai mic si iti doresc din tot sufletul sa te faci bine, sa mergi si sa fi ca inainte!! Asi vrea sa vorbesc cu mama si cu tata daca sa poate si nu ii deranjez. Iti doresc numai sanatate si curaj sa poti fi ca inainte!!
E-mail nostru este: gioffanni@hotmail.com
Ciao...
Brigita

Anonim spunea...

Mihai
La acest inceput de an iti doresc multa, multa putere si sa iesi invingator din aceasta lupta.
Sa-ti dea Dumnezeu sanatate tie si familiei tale!
Dana Turcu