marți, 27 noiembrie 2007

Viata inainte de accident
















6 comentarii:

ZumaUma spunea...

Salut,

M-a impresionat foarte mult povestea ta - asta pentru ca toti ar trebui sa ne gandim cat de mult inseamna o clipa, o clipa in care poti pierde sperante si vise adunate de-a lungul anilor, proiectii ale noastre intr-un viitor frumos si luminos.
Dar de asemenea, m-a miscat povestea pentru ca stiu prin ce a trecut unchiul meu din vara anului 2002 pana in toamna lui 2004 cand si-a gasit sfarsitul pentru ca nu a putut duce aceasta lupta ca boala, si poate din cauza indiferentei unora si a mediului social in care traim in Romania anilor 2000. Unchiul meu a ramas si el paralizat. Avea 32 de ani si o pofta de viata si energie de care mereu imi amintesc. Avea suflet de copil, randea si glumea tot timpul. De la momentul accidentului toate acestea s-au dus. A ramas o umbra. Noi, familia, ne bucuram ca a ramas in viata, insa el stia ca nu va mai fi niciodata "om". A renuntat prea devreme. Acum, in momentul in care iti scriu - sunt furioasa, pentru ca nu a mai rezistat sa vada, ca datorita avasului in medicina si a celulelor stem, bolnavii se pot recupera. Te rog mult, sa nu renunti, sa ai incredere in tine si in cei dragi si continua sa lupti. As fi contribuit cu cel mai mare drag la banii necesari interventiei tale, insa dat fiind faptul ca sunt inca studenta nu-mi permit din punct de vedere material. Sper totusi ca te-am incurajat, pentru ca macar atat pot sa fac. Continua sa lupti si nu-ti pierde speranta!

Mihaitza spunea...

imi pare rau sa aud de unchiul tau, de renuntat nu renunt pt ca daca am ajuns pana aici ar fi o prostie, chiar cred ca peste ceva timp o sa pot sa joc baschet din nou sau sa alerg, deci nu am motive sa renunt, multumesc pt incurajari

Anonim spunea...

buna....am citit si io povestea ta si sincer iti spun k ma impresionat....
exista oamenii care nu sunt recunoscatori pt viata care o au,dar ei nu stau si se gandesc cum ar fi dak ar avea vreo boala grava(sau ceva de genu asta).cateodata stau si ii multumesc lui Dumnezeu pt k sunt sanatoasa....iti doresc sa te faci bine si sa poti sa aduni banii de care ai nevoie(as contribui cu mare drag dar nu imi permite situatia materiala)si sa lupti in continuare,sa nu renunti si ....nu iti pierde sperant..pt k speranta moare ultima...

bioHazard spunea...

buna! sunt maria si am 16 ani. am citit povestea ta si nu numai k ma impresionat dar ma facut sami dau seama ca viata nu inseamna doar fleacurile despre care vorbim noi la liceu zi de zi ....ci mult mai mult..nu vreau sa intru in detalii. important este sa fii tare!!!!s-a dovedit stiintific k bolnavii ai caror prieteni si rude se roaga pentru ei (bolnavii stiind), se insanatosesc considerabil...asa k sa sti k ma voi ruga pentru tn >:D<

Mihaitza spunea...

@maria ma bucur ca realizezi lucrurile respective mai ales ca esti inca la o varsta frageda cand inca mai poti sa copilaresti,dar asta nu inseamna ca daca realizezi duritatile vietii nu te poti bucura de ea...multa bafta

snow_man_nitro spunea...

SALUT MIHAI!
MA NUMESC JOHNNY SI AM 29 DE ANI!
CA SI TINE SUNT PASIONAT DE MOTOARE(AM SI EU O UN MOTOR

SUZUKI BANDIT)!,SI NU PIERD NICI O OCAZIE SA FAC O PLIMBARE

PE 2 ROTI!
CE SA SPUN,IMI PARE FOARTE RAU DE CEEA CE TI S-A INTAMPLAT

(MAI ALES CA AI SPUSCA NU ERAI UNUL CARE "RUPEAI MOTORUL IN

DOUA",CI PRACTIC TE BUCURAI DE PLACERILE UNEI PLIMBARI

LINISTITE PE 2 ROTI).
ITI SPUN ASTA PT CA IN ROMANIA INCA NU EXISTA O EDUCATIE A

POPULATIEI SI MAI ALES A SOFERILOR IN CEEA CE PRIVESTE

MOTOCICLETA(DE OBICEI AUZI COMENTARI DE GENUL: "DA-I DRACU

DOMNE' CA ALEARGA CA NEBUNII SI SE BAGA PESTE TOT");TIN SA-I

INFORMEZ PE DRAGI NOSTRI SOFERI, CA MOTOCICLETA INAFARA DE

FAPTUL PLACERII DE A O CONDUCE,ITI OFERA SI AVANTAJUL DE A TE

STRECURA IN TRAFICUL INFERNAL DE PE STRAZILE NOASTRE SI DIN

MARILE METROPOLE ALE LUMII(NU DEGEABA IN MARILE ORASE

INTERNATIONALE E PLIN DE MOTOARE SI SCUTERE)!!
EU SUNT PLECAT DIN TARA DE 5 ANI SI MOMENTAN TRAIESC IN

ITALIA(DAR AICI UN MOTOCICLIST NU E PRIVIT CA UN NEBUN,CI DIN

CONTRA ESTI RESPECTAT PE STRADA; DE CATE ORI TE AFLI IN

TRAFIC SAU IN SPATELE UNEI MASINI,IMEDIAT SOFERII ITI FAC LOC

FARA SA CLIPEASCA!
IN FINE O SA INCHID ACEASTA PARANTEZA IN CARE MI-AM REFULAT

UN PIC NEMULTUMIRILE!
SA REVENIM LA TINE;FII TARE SI LUPTA IN CONTINUARE,MAI ALES

CA DIN CE SPUI TU NU E CHIAR ASA GRAV SI SUNT SANSE DE

RECUPERARE DE 100%.CAT DESPRE BANI NU TE NELINISTI PENTRU CA

VAD CA NU E O SUMA FOARTE MARE SI IN SCURT TIMP VEI REUSI SA

-I STRANGI!
AM SA-TI FAC SI EU O DONATIE(IN LIMITELE POSIBILITATII)SI O

SA DAU LINKUL BLOGULUI TAU LA TOTI AMICII MEI DIN MESSENGER

SI NU NUMAI!!
ORICUM FII OPTIMIST!(O GANDIRE POZITIVA FACE FOARTE MULT)!
SUNT TOTUSI UN PIC NEMULTUMIT SA VAD CA PE BLOGG TI-AU SCRIS

NUMAI CATEVA PERSOANE,NU AM VAZUT NICI UN MOTOCICLIST SAU

PASIONAT DE MOTOARE CARE SA-TI SCRIE SI MACAR SA TE

INCURAJEZE DACA NU POT SA TE AJUTE FINANCIAR.
AM UN MESAJ PT TOTI CEI CARE VOR INTRA PE BLOGGUL

TAU:FRATILOR NU VA GANDITI CA VOUA NU VI SE POATE

INTAMPLA,PUNETI-VA IN LOCUL LUI PT O SECUNDA SI VA VETI DA

SEAMA CA SI VOI ATI AVEA NEVOIE DE AJUTOR(SI E NEPLACUT SA

STI CA NU TE VA AJUTA NIMENI,NU PENTRU CA NU ARE BANI ,CI

PENTRU CA NU ARE TIMP 5 MINUTE SA CITEASCA UN BLOGG SAU SA

MEARGA PANA LA BANCA SA FACA O DONATIE).
MAI ALES ACUM IN PRAGUL SARBATORILOR SA FACEM UN CADOU UNEI

PERSOANE CARE ARE CU ADEVARAT NEVOIE(GANDITI-VA CA VETI BEA

CU O BERE MAI PUTIN SAU CA VETI MANCA CU O PORTOCALA MAI

PUTIN DE SARBATORI SI HAIDETI SA-L AJUTAM PE MIHAI CU MACAR

UN EURO(DACA NU SE POATE MAI MULT) .
KEEP ON FIGHTING MAN!!!