marți, 27 noiembrie 2007

Istoric


Pe scurt:
- Ma numesc Mihai, am 27 de ani, sunt trader si imi place sa merg in Music Club :)
- pe 28 iulie, am fost victima unui accident rutier in com Popesti Leordeni- mai exact, eram pe motocicleta si o Dacie a intros fara sa se asigure si m-a propulsat intr-un copac. Rezultatul: hemoragie pulmonara, 3 coaste rupte si multipla fractura de coloana vertebrala
- Ambulanata a sosit dupa mai bine de o ora. M-a dus la spitalul Bagdazar Arseni unde am fost stabilizat si pe 10 aug operat la coloana.
- Am fost internat la clinica de recuperare Bagdazar Arseni pana pe 17 nov; acum ma aflu pt 3 saptamani la o clinica de recuperare din Baile Felix.
- Afectiunea mea este Sindrom coada de cal- adica sectionare medulara la nivel lombar L1-L2 cu paralizie pe membrele inferioare. Evolutia a fost, potrivit doctorilor, buna; medicii considera ca nivelul de sensibilitate a crescut (imi simt picioarele, preponderent piciorul drept) si ca am initiat miscare la nivel de sold si muschii coapsei.
-Ca sa am sanse ca starea mea sa evoluze, sa se imbunatateasca, sa am sanse sa merg din nou este necesar tratament intensiv in primele 6-8 luni dupa operatie. La noi in tara exista un numar redus de clinici specializate pe recuperare locomotorie, iar aparatura adecvata tratamentului in sec XXI lipseste cu desavarsire; astfel ca am contactat alte clinici din UE si SUA. Ei au inventat, au experimentat si au rezultate excelente cu asa numitii roboti- locomotori, precum LOKOMAT sau GAIT TRAINING. http://www.lokomat.ch/. Problema este pretul: tratamentul este scump -in Elvetia si Chicago care sunt cele mai mari centre, ne-au cerut echiv. a 45,000 eur pe luna, fiind necesare pt inceput minim 2 luni de tratament. Am mai gasit in Graz-Austria si Barcelona-Spania –unde am facut si o programare pe 24 dec, ora 13. Aici preturile sunt ceva mai accesibile, insa in continuare reprezinta un efort.

47 de comentarii:

okayo spunea...

Bafta maxima! Cand te faci bine voi fi primul barbat care te invita la dans. Va doresc numai bine si insanatosire grabnica.

Unknown spunea...

Ok, si ce putem face? Cum strangeti fondurile? Aveti un cont, ceva?

Mihaitza spunea...

Buna Corina,
In sensul strangerii banilor pt tratament, am deschis un cont pe numele meu la BDR GSG: RO80 BRDE 441S V958 4568 4410

Mihaitza spunea...

Clau, abia astept sa facem un dans unguresc :D
Viszlát

roxana spunea...

Multa bafta! Iti doresc insanatosire grabnica...

andreea spunea...

O sa fac tot ce imi sta in putere sa va ajut! si dupa ce se termina toata pov asta sa mergem la munte ca pe vremuri!!!multa sanatate!!! Dumnezeu sa ne ajute!!

okayo spunea...

E mai bine asa. Era mai dificil unul rusesc. Ma simt bine sa stiu ca ai ramas in aceeasi parametri. Nu-ti lipseste umorul. Numai bine. Succes.

Mihaela din Iasi spunea...

Salut Mihai! Iti doresc insanatosire grabnica...iar Bunul Dumnezeu sa-ti dea puterea sa depasesti toate greutatile. Din nefericire stiu ce inseamna suferinta si durerea si inteleg ca trec prin momente grele..Dar nu deznadajdui...ca Dumnezeu are o lucrare cu fiecare..Increde-te in El si astfel viata ta se va schimba! Numai bine! Mihaela din Iasi

Anna spunea...

Buna Mihai,
te rog sa-mi spui daca iti pot scrie pe
sundeco@gmail.com
Cu bine.

Zotikos spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Zotikos spunea...

Multa, multa demintate in abordarea problemei. Felicitari!

Mihaitza spunea...

Buna, Imi puteti trimite mesaje si pe sundeco@gmail.com
Multumesc pt sprijin si incurajari!

tudorchirila spunea...

pragmatic,ai nevoie de cat mai multi oameni care sa-ti asculte povestea
un blog iti aduce acesti oameni daca scrii cu regularitate.probabil ca mai ai multe de spus despre ce ti s-a intamplat.scrie ca lumea sa afle si sa poti strange banii necesari urmatorului pas.

Unknown spunea...

Salut Mihai,
Sper din tot sufletul sa reusesti sa revii la viata de dinaintea accidentului. Desi suma donata de mine nu este mare sper sa-ti foloseasca . . . Curaj! Esti tanar si sunt convins ca vei reusi.
Radu Birsan

Mihaitza spunea...

Multumesc, Radu! Sprijinul tau conteaza enorm! Detest situatia de neputinta in care ma aflu, insa am ramas impresionat de numarul de oamenii cunoscuti si necunoscuti care au sarit sa ma ajute! Toate cele bune si ... hai sa facem un baschet peste cateva luni!

Mihaitza spunea...

Multumiri lui Tudor...pt ca mi-a facut publicitate pe blogul lui, pt ca mi-a dat sfaturi bune si pt ca mi-a adus oameni binevoitori in jur! Povestea merge mai departe...

Anonim spunea...

buna Mihai,
m-a impresionat situatia ta... mai ales deoarece ceea ce am citit despre salvare si spitale nu imi este deloc necunoscut (am avut si am inca destule probleme, nu cu mine, dar cu copilul meu)
imi pare rau pentru tine, pentru suferinta ta, pentru faptul ca trebuie sa treci prin asa ceva din cauza neglijentei unui inconstient! tot ceea ce iti doresc este sa ai curaj in continuare, si forta!
singura posibilitate de a te ajuta cu bani este in acel cont brd? online nu se poate face nimic (de exemplu, transferandu-ti bani de pe un card?)
suma mea va fi mica in raport cu ceea ce iti trebuie tie, insa din sume mici se poate ajunge pana la urma la suma mare de care ai nevoie..

Anonim spunea...

Mihai,
Inca din seara de 1 dec am postat povestea ta (gasita pe blogul lui Tudor Chirila) pe blogul meu gazduit pe site-ul ziarului Click. Probabil ca si-a avut efectul sau, dar as dori sa ma contactezi pe mail (simona.ionescu@click.ro)ca sa stabilim niste contacte. As vrea sa facem mai mult. Mult curaj si sa le dea Dumnezeu lumina celor ce te pot ajuta! Astept mail-ul tau, eventual un numar de telefon.
Simona Ionescu

Mihaitza spunea...

Buna Simona,
Iti multumesc pt mesaj, sprijin si donatie. Conturile au si carduri atasate. Nu stiu exact la ce te referi cu plata online. Un card este atasat unui cont curent. Daca ai unul, poti ordona o plata (la telefon, online sau la banca ta-depinde ce servicii ai activate); trebuie doar sa spui nr contului si numele beneficiarului. O alta metoda este de a merge la orice agentie BRD sa depui banii in numerar. Daca ai dificultati scrie-mi! mersi mult pt tot!

Anonim spunea...

Salut,

Mult succes. Conteaza foarte mult sa fii optimist, atunci, culmea, te vindeci mai repede.

Am inteles ca esti la Felix, la spitalul de recuperare. Spune-mi unde, mai exact, poate iti fac o vizita (stau in Oradea).

In ce priveste suma necesara, eu stiu ca e o lege in Romania, care obliga statul sa suporte costurile unor astfel de cazuri, netratabile in tara. A fost chiar si o emisiune in acest sens, a Mihaelei Radulescu (incearca sa dai de ea pentru detalii, ea promisese ca-i va ajuta pe cei ce o cauta, desi, fiind lege, nu ar trebui "ajutor").

Oricum, inteleg ca reusita tratamentului depinde de rapiditatea cu care il incepi, asa ca nu mai amana. Din pacate, nu poti astepta pana se hotarasc ei sa aplice legea.

Cum spunea si Radu, "desi suma donata de mine nu este mare, sper sa-ti foloseasca".

Inca o data, mult succes.

Ceau,
Cristi

PS Din pacate, Raiffeisenonline a mers foarte prost in seara asta, nu am reusit sa transfer banii, dar revin maine. Sigur!

zaharina spunea...

Mihai multa BAFTA!

Posibilitatile mele financiare sunt foarte mici. Momentan am sotul internat intr-un spital de psihiatrie, mama diagnosticata de curand de leucemie si hepatita C si sunt aproape cap de familie si trebuie sa fiu alaturi de ei, dar ceea ce am sa fac pentru tine am sa ma rog la bunul Dzeu sa-ti dea sansa celui mai bun tratament pentru a te reface.
Multa sanatate atat tie cat si personalului medical care are grija de tine!
Acum in postul Craciunului, cand se serbeaza Nasterea Domnului sa poti si tu sa serbezi macar plecarea la o clinica unde sa-ti redea speranta mai mare de a putea merge din nou.

Mihaitza spunea...

cristi din pacate am plecat din felix acum sunt in bucuresti am revenit aseara, dar sper sa mai revin acolo la anu la tratement sau nush cand o sa fie nevoie, multumesc frumos de donatie

@zaharina multa sanatate familiei si mai ales tie pt ca ai nevoie sa ii ajuti pe ceilalti acum, nu ceda si nu te abandona

Unknown spunea...

Nu prea stiu cum sa incep acest mesaj deoarece sunt inmarmurit. De fapt l-as incepe asa "Nigel, iti doresc din toata inima insanatosire grabnica si sa te pui pe picioare". Abia astazi am aflat de accident si iti spun ca mai intai am fost cuprins de o furie indreptata impotriva soferului, insa mi-am dat seama ca nu te-ar ajuta cu nimc, asa ca toate gandurile bune si dorinta de a te face bine le indrept catre tine. Imi pare rau ca ne "reintalnim" in modul acesta si nu pot decat sa-ti transmit (pe langa o mica suma donata intr-unul din conturile deschise de tine) multa sanatate, incredere in Dumnezeu si sa pastrezi speranta intacta.

Un vechi coleg din trio-ul, candva de mare succes (Nigel, Guby si subsemnatul Silviu)

Mihaitza spunea...

Nigel look at the jeans my mom sent -parca asa era nu? Ce mai face man? Long time no hear :)
Da si tu un mail cu nr de tel sau nick de mess!
Keep in touch -with the dutch :P

Anonim spunea...

Iti doresc multa sanatate si mult noroc sa gasesti clinica si medicii potriviti; desi sunt studenta ma pot lipsi de o mica suma de bani(poate tocmai sa suntem de varste apropiate).
Sa te ajute Dumnezeu si sa auzim numai de bine; multa, multa bafta

Anonim spunea...

Mihai in aceasta sfinta zi de "Mos Niculae" nu pot sa-ti urez decit sanatate si tot binele din lume si deasemenea imi doresc ca mosu' sa vina la tine cu sacul mai plin.
Ciao

Anonim spunea...

Este impresionant cata putetre poti sa ai! Sunt sigura ca Dumnezeu o sa fie alaturi de tine si te va ajuta! Iti doresc sa reusesti sa devii cel care ai fost inainte!!!!

Anonim spunea...

Se intampla in viata sa ne dam seama si sa apreciem unele lucruri atunci cand nu le mai avem.Sper din tot sufletul sa reusesti sa devii cel care ai fost!Esti un baiat cu un curaj de fier !O sa vezi ca o sa devii cel care ai fost!!!! Multa incredere iti doresc sa ai in tine si in cei care or sa te ajute!

Kitty spunea...

multumesc pt cuvintele rostite, inseamna mult pt mine si ma intaresc si mai mult, sa ne vedem cat de curand la o mare betie si sa uitam de toate cele intamplate

Anonim spunea...

Multa sanatate, Mishu, si curaj! Am incredere in optimismul tau, am incredere in cei care sunt si care vor fi alaturi de tine ca te vor sustine pana la capat, am incredere ca totul va fi bine si ca te vei distra la petrecerea pe care ti-o doresti! Toate bune!

Mihaitza spunea...

@alinutza mai traiesti domne, mersi si va astept pe aici si pe tine si pe dana

Anonim spunea...

Nu dispera! Dumnezeu nu uita pe nimeni! Are grija de toti! Trebuie doar sa-l rogi sa te ajute si totul se rezolva! Insanatosire grabnica!

Anonim spunea...

nu stiu ce as putea sa spun decat o insanatosire grabnica, sa ai incredere ca toate au o rezolvare:)
nu uita ca multi oameni iti sunt alaturi si te vor face cu siguranta sa te simti mai bine. eu nu pot face multe decat sa te sprijin moral:)

Anonim spunea...

Multa sanatate si sa nu iti faci probleme pentru ca Cineva acolo sus o sa aiba grija ca toate sa fie bine. Ai sa vezi, pot doar sa iti dau un sfat : BELIVE.

Anonim spunea...

Multa bafta Mihai,e multa lume alaturi de tine,sa nu iti pierzi niciodata curajul! un coleg si unul din cei mai buni prieteni a fost victima a unui accident rutier,stiu prin ce am trecut cu totii atunci,dar a avut noroc si se insanatoseste incet incet...recuperarea e dificila,ideea e ca atata timp cat ii ai pe cei dragi alaturi de tine poti sa trecei pestetoate!
Insanatosire grabnica!

Anonim spunea...

Suntem cu gandul alaturi de tine si facem tot posibilul si cu...materialul :)
Mult succes!

Anonim spunea...

Insanatosire grabnica! si multa multa bafta!

Anonim spunea...

Mihai, soferul nu te ajuta cu nimic? Ar trebui sa isi asume si el o resonsabilitate... E popestean? Pe acolo se tot vand terenuri, poate si el...
Stiu ca pare stupid, dar poate fi si asta o solutie! Succes si sanatate!

Anonim spunea...

Mihai, este o vorba din batrini care spune asa: Dumnezeu nu-ti da niciodata mai mult decit poti duce!bs

Anonim spunea...

mihai... multa bafta. gandeste-te ca ai o speranta spre deosebire de multe victime ale accidentelor de circulatie care raman paralizate pe viata. tine-te de ea :) :*

Anonim spunea...

Buna Mihai .Imi tremura mainile acum ....am fost colegi de facultate.Mai sti ...Simona Gologan.Azi am aflat de accidentul tau absolut intamplator.De fapt Mirela Goata a gasit pe net , am ramas inmarmurite .Nici nu stiu ce sa-ti mai zic....Multa sanatate si perseverenta in tot ceea ce faci.Sper ca suma pe care ti-am donato sa-ti fie de mare ajutor.Daca vrei da-mi un raspuns pe simona@atlanticfilm.ro si mai vorbim.

Anonim spunea...

Si eu ma aflu intr-o stare aseamanatoare dar cu alt diagnostic ... fii optimist si o sa vezi k totul trece de la sine ;)

Mihaitza spunea...

@ribcitu soferu e din calarasi, ce sa ajute nici nu l-am vazut la fata de la accident

Anonim spunea...

ma numesc kerekes minodora sunt din bistrita nasaud am fost diagnosticata sindrom coada de cal am fost operata la tirgu mures in 12 aprilie doctorul de acolo mia zis ca nu exista nici un tratament si ca sinngurul lucru care pot sa il fac e sa astept.as dori sa stiu mai multe detalii despre tratamentul care il urmezi tu .adresa mea de mail este alizee1983_clv.multumesc sanatate

Ionuţ Bunescu spunea...

am vazut ca te numesti gaitza, asa mi se zice si mie... porecla doar. am ajuns pe blogul tau din intamplare... :| nu pot decatr sa iti doresc sanatate si toate cele bune! multa bafta!

Anonim spunea...

nU EXISTA NU POT . EXISTA NU VREAU IAR TU VREI; Dumnezeu ii ajuta pe cei care isi pastreaza curajul si optimismul . Conteaza foarte mult atitudinea pe care o aia asa ca , fruntea sus!

Anonim spunea...

Daca problemele nu s-au rezolvat nici pana acum, incercati la Boldesti Scaeni. Am inteles ca acolo vine un lokomat!!! Multa bafta!